سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری جوان آزارگر پس از شکایت دوست اینستاگرامی اش

  • کد خبر: ۲۰۰۴۵۸
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
دستگیری جوان آزارگر پس از شکایت دوست اینستاگرامی اش
پسری نوجوان با طرح این ادعا که دوست اینستاگرامی‌اش به او آزار جنسی رسانده است، از این جوان ۲۷ ساله شکایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش پسر ۱۶ ساله‌ای با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از جوان ۲۷ساله‌ای که با طرح نقشه دوستی او را مورد آزار جنسی قرار داده بود، شکایت کرد.

وقتی شاکی نوجوان مقابل بازپرس صادق‌زاده نشست، در تشریح شکایت خود ابتدا نحوه آشنایی با آزارگر ۲۷ساله را توضیح داد و گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با حمید آشنا شدم. وقتی مدتی از آشنایی ما گذشت او پیشنهاد معاشرت بیشتر به من داد. پیشنهاد حمید برایم جذاب بود. روز حادثه حمید با یکی از دوستانش که یک ماتیز طلایی داشت دنبالم آمد تا به خیابان برویم و با هم دوردور کنیم.

این شاکی آزاردیده ادامه داد: پس از مدتی که در خیابان چرخیدیم تلفن صاحب ماشین زنگ خورد. او گفت مادرش است و برای لحظاتی باید به خانه برویم و بعد دوباره به گشت‌وگذار ادامه بدهیم. به همین دلیل به خانه‌ای در شمال تهران رفتیم و او ماشین را به پارکینگ برد. آن موقع بود که رفتار آن دو نفر با من تغییر کرد و به‌زور مرا داخل آسانسور و بعد هم به خانه‌ای بردند و در آنجا حبس کردند. بعد از مدتی که من در یکی از اتاق‌های خانه زندانی بودم حمید سراغم آمد. او که رفتارش کاملاً تغییر کرده بود و دیگر خبری از آن حس دوستی و مهربانی نبود به‌زور مرا آزار داد و به من تجاوز کرد. بعد هم آن دو نفر مرا به خیابان بردند و در جایی رها کردند.

بازپرس غلامحسین صادق‌زاده پس از شنیدن اظهارات شاکی نوجوان برای بررسی صحت ادعایش او را به پزشکی قانونی معرفی کرد تا معاینه شود. همچنین گروهی از ماموران اداره آگاهی تهران را مامور تحقیقات در مورد مرد جوانی کرد که پسر ۱۶ ساله مدعی بود به او آزار جنسی رسانده است.

در روند تحقیقات متخصصان پزشکی قانونی نوجوان ۱۶ ساله را تحت معاینه قرار دادند و در نظریه خود وقوع تجاوز را تایید کردند. به این ترتیب دستور دستگیری پسر ۲۷ ساله از سوی بازپرس پرونده صادر شد؛ اما زمانی که حمید مقابل ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت ارتکاب هر جرمی را از سوی خود و دوستش تکذیب کرد و گفت: من کاری با شاکی نداشتم. او، چون دیده وضع مالی‌ام خوب است قصد دارد از من اخاذی کند.

با وجود این، با توجه به نظریه پزشکی قانونی و شکایت مطرح‌شده، این مرد جوان همچنان در بازداشت است و تحقیقات در مورد متهم ادامه دارد. این در حالی است که ماموران با بررسی صفحه اینستاگرام متهم پی بردند بیشتر فالوور‌های او پسران زیر ۱۸ سال هستند و احتمال ارتکاب جرائم مشابه از سوی او دور از ذهن به نظر نمی‌رسد؛ بنابراین تحقیقات درباره او همچنان ادامه دارد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->